Een prachtige camperplek waar je omringd wordt door de natuur. Gezellige en behulpzame eigenaren. Prima sanitaire voorzieningen. En het ligt aan de route van de Elfstedentocht, dus ik kon goed trainen (op de sup dan!).

• februari 2023

• november 2022

Goede locatie en ontvangst, maar het is belangrijk te weten dat alle niet-biologisch afbreekbare toiletvloeistoffen ten strengste verboden zijn te storten. Een milieuvriendelijke vloeistof kunt u kopen bij de receptie.

• februari 2023

• november 2022