Molecaten Park Landgoed Molecaten

Hattem, Gelderland, Nederland

• juli 2024

heerlijke rustige camping, vriendelijke eigenaren die alles mooi voor elkaar hebben,sanitair netjes, plekken lekker ruim en mooi zo rustig in de bossen van Hattem. voor rust en gezelligheid zeker een aanrader.

• juni 2024

Bij aankomst werden we zeer onvriendelijk benaderd,de gastvrijheid is ver te zoeken,ze zaten op ons met de camper niet echt te wachten.Toen zijn we maar vertrokken,een camping om niet nog eens te bezoeken.

• juli 2024

• juni 2024