Molecatenpark Landgoed Molecaten

Hattem, Gelderland, Nederland

Molecatenpark Landgoed Molecaten

Camping Landgoed Molecaten gelegen ten zuiden van vestingstadje Hattem - op de overgang van Veluwe-massief en IJsselvallei - centrum 1km

• Koeweg 1

8051 PM, Hattem, Nederland
  • € 24,65 • 1 apr. t/m 1 okt.

• april 2021

Zeer vriendelijke eigenaren, heel behulpzaam. Mooie rustige omgeving, we stonden achteraan het landgoed(je) aan de rand van het bos. Rustig, ruimte en kort lopen naar Hattem. Uiterst schoon sanitair met o.a vloerverwarming. Aanrader.

• september 2020

Bij aankomst werden we zeer onheus benaderd en zijn weg gegaan. Deze dame van de camping zal van ons geen euro krijgen. Het plaatsje Hattem is zeker een bezoekje waard. Tips: Anton Pieck museum en het Nederlands bakkerij museum.

• juli 2020

Mooie camping, alleen vaste gasten maken hun eigen regels, overal tussendoor lopen, vuil water in de grond laten lopen, twee meter erbij pikken want ik sta hier al jareb, camping doet er niks aan of durft er niks aan te doen

• Stroom (unknownA)

• april 2021

• september 2020

• juli 2020

Seff

• € 24,65 • 1 apr. t/m 1 okt.

• Stroom (unknownA)