Goede plekken (geen muntjes meer!). Sanitairgebouw was prima, lekker warm en onbeperkt douchen. We hebben lekker gegeten in het restaurant, heerlijke omgeving om te wandelen en te fietsen. Wifi apart betalen, €9 voor 2 dagen. Boven op de sta-prijs vonden we dat aan de prijzige kant.

HansMaliepaard

Goede kleine SP. Naast een grote camping. Sanitair goed, verwarmd. Broodservice. 16€ inclusief elektriciteit. Maximaal 2 dagen. Naar Obelink per fiets of scooter ca. 6 km.

• november 2023

• november 2023