Onze eerste camping tijdens onze eerste campertrip. behulpzame mensen en gasten. door de regen een andere plek toegewezen gekregen. Er werd fijn meegedacht. toiletgebouw schoon. Gezellige camping!

MarlijnJD

de camperplaats was volzet , op de camping mochten we staan voor 22eur incl gebruik zwembad. mooi verzorgde camping, alleen het sanitair kon wel iets beter. slechts 4 douches voor de hele camping, het water bleef voor de douches staan, en redelijk kleine douches.

Camperplaatsen bij Camping Getaway