• november 2023

mooie locatie. sanitair is heel erg basic, wij zijn hier weggegaan omdat het toilet vol met stronk zat

tractor-boer

Beste. Jammer dat het zo gelopen is, echter dat het toilet op dergelijke manier misbruikt en vervuilt wordt betreuren wij ook ten zeerste. Ik ben benieuwt of deze persoon dit thuis ook zo doet. Inmiddels weer ontstopt en schoongemaakt. Sorry voor het ongemak. Vr Gr team Sluishaven www.paviljoensluishaven.nl

Als je aan het water kunt staan, een prachtige plek! We stonden hier op 9 oktober, met prachtig weer en helemaal alleen. Heerlijk genoten van de rust, de uitvarende en weer terugkomende vissers en de hoeveelheid boten die er voorbij komen. Het sanitair is echter behoorlijk beroerd.

• november 2023

Camperplaats Galathese haven