Camperplaats Galathese haven

Ooltgensplaat, Goeree-Overflakkee, Zuid-Holland, Nederland

• juli 2024

Wij vonden het een dikke prima. Prachtig plekje en je kan een heerlijk hapje eten bij het paviljoen. Wij hebben ons eigen sanitair dus daar kan ik geen oordeel over geven.

• juni 2024

Prachtig uitzicht op het water, toilet is ook idd basic, maar met een camper heb je toch eigen toilet. Heel leuk restaurant. Leuke plek en heerlijk rustig tegen zeer scherpe prijs.

• november 2023

mooie locatie. sanitair is heel erg basic, wij zijn hier weggegaan omdat het toilet vol met stronk zat

tractor-boer

Beste. Jammer dat het zo gelopen is, echter dat het toilet op dergelijke manier misbruikt en vervuilt wordt betreuren wij ook ten zeerste. Ik ben benieuwt of deze persoon dit thuis ook zo doet. Inmiddels weer ontstopt en schoongemaakt. Sorry voor het ongemak. Vr Gr team Sluishaven www.paviljoensluishaven.nl

• juli 2024

• juni 2024