Landjfall

Drammen, Viken, Noorwegen

• juni 2024

Rustige mooie plek met sanitair en meertje. Het is verboden te rijden op de weg ernaar toe tussen 23:00-07:00. Het is betaald parkeren (max. 16 uur) via een app die voor Nederlanders niet te downloaden is. Wij hebben (vriendelijke) Noren gevraagd namens ons te betalen.

• juni 2024

Heel mooie plek maar toegang is maar van 7-24 uur. Officieel mag je er dus niet overnachten. Je kunt er wandelen en zwemmen en dan doen de Noren zelf ook in grote getalen. Na 21 uur wordt het rustig.

• juni 2024

Vriendelijk ontvangst,de camping ligt aan het water ziet er mooi/goed uit. Sanitair verouderd sommige wc's zonder bril, douche putje ligt erg veel haar en is niet echt schoon. rechts op veld 450kr en links 550kr dit is all in. Wifi slecht

• Tverkenveien 54

3021, Drammen, Noorwegen