Zeer gastvrij vriendelijk en behulpzaam. Mooi plek schoon en een heerlijk zwembad. Lekkere sangria en stil in de nacht. Zijn 1 week gebleven en van daaruit mooie tripjes gemaakt met de scooters.

• september 2021

Mallorca2021

Beste gasten en medelezers, we hebben 3 parkeerplaatsen die het hotel kan bieden. De vloer is van beton. Je maakt deel uit van een prachtig agroturismo hotel. De parkeerplaatsen worden bepaald door de aansluitingen. Helaas, zoals in dit geval, kunnen de gasten hun parkeerplaats op het terrein of voor de hotelkamer niet kiezen. We vragen u dat te respecteren. Anders, zoals in deze situatie, past het niet. Alle goeds en blijf gezond.

• juli 2020

Emma44

Hartelijk dank voor uw bezoek. We hebben 2 straten die naar Agroturismo leiden. De eerste straat, Son Pou, is breed en geschikt voor grote mobiele telefoons. We wensen je het allerbeste.

• september 2021

• juli 2020