Drie dagen op deze camperplaats (nog niet helemaal af) gestaan. Alle basisvoorzieningen zijn aanwezig. Wat een rust in deze groene vallei. Vriendelijke en gastvrije ontvangst door Henry en Irene.

alejandrovangrondelle25

12 dagen op deze prachtige rustige locatie gestaan,Irene en Henrie zijn geweldige mensen doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken ,zijn pas 2 weken open er moeten nog wat kleine dingen gebeuren maar alles is aanwezig ,ik kom hier zeker terug . Ben

• Carr de Águilas

30813, Lorca, Spanje