je mag op de parkeerplaats van bussen staan (nu in voorseizoen) gratis. bij toiletten is links buiten een stopcontact waar je wat kan opladen.

LDSL

Mooie stille plek wel scheef,indien blokken/stempels geen probleem! schoon sanitair,leuk café,rondleiding en natuurlijk wandelen! aanrader staan alleen nu,niet duidelijk waar je wel mag staan,betalen maar waar? café weet van niks,grappig. wij staan rechts in de lengte.

Hedona

Bij aankomst bleek de ingang van het grasveldje afgezet te zijn door een boomstam. Uit iInfo van nabij gelegen café bleek, dat we gratis op het parkeer terrein mochten overnachten. Het was een rustig nachtje en er stonden nog 4 andere campers. Mooie omgeving.

Övralid - Verner von Heidenstams hem