A.C.R. Caravan- en Camperservice OMNIA CCS Austerlitz

Austerlitz, Zeist, Utrecht, Nederland

Over deze locatie

ACR Caravan en Camperservice BV en/of Omnia CCS Austerlitz

Voor al uw schade's of onderhoud bent u bij ons welkom,
met meer dan 20 jaar ervaring bent u verzekerd van vakkundig schadeherstel, onderhoud, montage van alle accessoires.
Wij beschikken over gecertificeerde monteurs die werken met de modernste apparatuur. Wij zijn aangesloten bij Bovag en Focwa.
ACR Caravan en Camperservice BV hersteld schade’s voor bijna alle verzekeringsmaatschappijen.
Wij repareren voor alle verzekeringsmaatschappijen: NKC, UNIGARANT, ASR , AON, Europeesche verzekeringen en Achmea, waaronder Centraal Beheer , Interpolis , FBTO, Avero, Interpolis, Inshared.

ACR Caravan en Camperservice B.V. - de caravan en camperspecialist van Midden Nederland- zorgt dat u veilig en vertrouwd van uw vakantie kunt genieten

Camperonderhoud

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• april 2020
    Tonv

Tonv

• januari 2018

Zeer kundige en goede reparatie. Goede en vriendelijke ontvangst. Prijs kwaliteit verhouding prima Wij zijn weer tevreden over dit bedrijf, laat hier ook komend jaar de APK doen.

Jimbo

Jimbo

• december 2017

Eerste kennismaking met dit bedrijf. De gemoedelijkheid en vriendelijkheid viel meteen op. Behoorlijke schade gehad aan de alkoof en dit was keurig hersteld.

Beethoven10

Beethoven10

• december 2017

Schade goed gerepareerd, pretigge klantvriendelijke bediening. Vlotte afhandeling.

nor.piet50

nor.piet50