Campertravels

Nieuwleusen, Dalfsen, Overijssel, Nederland

Over deze locatie

CAMPER STALLING

Zoekt u een plek om uw camper te stallen? Zet uw camper dan veilig in de stalling van Campertravels. De stalling is gelegen aan de Ruitenveen 4 in Nieuwleusen. Vlakbij de A28 bij Zwolle. Wij stallen uw camper in een nieuw gebouw dat helemaal dicht is en daardoor veilig en betrouwbaar. Bij ons kunt u uw camper met een gerust hart achterlaten.

CAMPER KOPEN

Wilt u een camper kopen in plaats van een camper huren? Dan biedt Campertravels voldoende keus. Wij hebben doorlopend zeer nette campers te koop die vaak van een eerste eigenaar komen. Hieronder ziet u een overzicht van ons verkoopaanbod campers. De prijzen zijn inclusief afleveringsbeurt en garantie op de motor en versnellingsbak

CAMPER HUREN ZONDER ZORGEN

Campertravels is het huurbedrijf waar u zonder zorgen een camper kan huren voor een avontuurlijke vakantie. Of u nu een weekend, midweek of voor langere tijd op vakantie wilt, bij Campertravels zijn de mogelijkheden eindeloos.

Houdt u ook zo van reizen met de camper? Genieten van totale vrijheid? Plekken van de wereld ontdekken die u anders nooit zal ontdekken? Dat is het mooie van reizen met een camper, u boekt vooraf geen vaste kampeerplek, maar gaat gewoon rijden totdat u een prachtige plek tegenkomt waar u wilt blijven.

Wist u dat u in Noorwegen overal mag staan met de camper? Of dat u in Zuid-Europa soms van boeren op hun prachtige wijnvelden of olijfgaarden mag logeren in uw camper? Een camper stelt u in staat unieke ervaringen op te doen die u nooit zult ervaren wanneer u met een caravan of tent op een vaste plek staat.

Zorgeloos op vakantie met Campertravels
Wilt u genieten van een zorgeloze vakantie? Een camper huren bij Campertravels maakt dat mogelijk. Onze huurcampers verkeren in optimale staat, we onderhouden de campers in onze eigen speciaal ingerichte campergarage en we beschikken over moderne diagnoseapparatuur. Ook zijn de campers WA-Casco (all-risk) verzekerd.

Onze huur campers zijn voorzien van:

Pechhulp service – o.a. vervangende camper bij pech/schade
Schadeverzekering inzittenden
Onze campers zijn zeer compleet uitgerust
Gratis parkeerservice van uw auto bij ons achter een veilig hek

Wilt u meer informatie over het huren van een camper? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

CAMPER ONDERHOUD

Camper onderhoud is erg belangrijk. Met een goed onderhouden camper beleeft u immers veel plezier van zorgeloze vakanties. Natuurlijk kunt u uw camper onderhoud voor een groot deel zelf doen. Zo houdt u uw camper goed onderhouden door hem regelmatig goed schoon te maken en door technische aspecten in de gaten te houden zoals het oliepijl en koelvloeistof.

Zorg er ook voor dat de accu nooit volledig leegloopt, hierdoor kan de accu kapot gaan. Onderdeel van goed camper onderhoud is daarnaast het aftappen van de boiler in de winter. Zo voorkomt u dat de boiler kapot vriest. Iets dat soms wel eens vergeten wordt met gevolg tot veel kapotte boilers bij strenge winters.

Onderhoud bij Campertravels
Voor compleet camper onderhoud brengt u uw camper bij Campertravels. Wij beschikken over moderne diagnoseapparatuur en hebben ruime ervaring in onder andere het opbouwen van accessoires, volautomatische schotels, achteruitrijcamera’s, navigatie, luifels en fietsendragers. Hieronder ziet u nog meer voorbeelden van camper onderhoud bij Campertravels:

onderhoud autogedeelte
opbouw luifel
opbouw fietsdrager, etc, etc

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoopStallingen

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!