• mei 2022

we kwamen daar met de routeplanner via de NKC app, maar alleen plaats voor vaste stacaravans. Dus geen camperplaats gezien daar. Mv. stuurde ons naar Keel Sandybanks. plaats genoeg daar .

• augustus 2020

Goed georganiseerde opgeruimde site. Meer privacy aan de achterkant, maar redelijke wandeling naar het strand met kinderen vanaf de hogere plaatsen, dus gebaseerd op mobiliteit. Mooi toiletgebouw en serviceruimte. Leuk publiek.

• januari 2020

Relatief nieuwe camping met goede infrastructuur. Zeer vriendelijke gastheer met zeer goede tips voor uitstapjes.

• mei 2022

• augustus 2020