klopt niet het is gesloten zie website dus niet tot eind oktober. kreeg ze niet te pakken. plaats zag er netjes uit…..

RO2Z

Goedemiddag R02Z, Het klopt inderdaad dat we zijn gesloten. Op 2 oktober was onze laatste dag van het kampeerseizoen 2023. Op de site van campercontact was deze sluitingsdatum nog niet aangepast. Dank voor u bericht. We hebben dit direct aangepast. Vanaf 29 maart 2024 zijn we weer open en bent u van harte welkom.

leuke camping met ruime plaatsen, allemaal met vrij uitzicht, mooi sanitair aanwezig. met vriendelijke beheerders!

Westcamp

Wat een heerlijke camping! Gastvrije ontvangst, veel informatie over de omgeving, ruime plaatsen, tiptop sanitair en fantastische WiFi. Een echte aanrader, wij gaan zeker terug

Camping Oldershof