Meer een camperplaats dan een camping (geen sanitair). Ongedwongen sfeer. Ideaal gelegen voor de bollenvelden en ook het strand is niet ver. Wel loosvoorzieningen. Niet ideaal om je hond uit te laten. Veel druk fietsverkeer.

The-Flying-Flamingo

Bedankt voor uw verblijf en feedback op de camping. Wij hebben gekozen voor een campervriendelijke camping, omdat zelfvoorzienende caravans en/of campervans ook welkom zijn. In deze tijd van het jaar is het druk in de streek vanwege de Keukenhof (en dus ook op de wegen naar de camping toe, omdat de camping vlakbij Keukenhof ligt).

mooie, rustige parkeerplaats met zicht op de molen. Zeer goed onderhouden, omgeven door bloemenvelden en kleine idyllische irrigatiesloten waar de eenden zwemmen. Hele aardige eigenaren die vragen of alles naar wens is en of ze iets voor je kunnen doen. Wij adviseren. Bedankt voor dit fijne weekend

Tinden20

Bedankt voor uw verblijf en de mooie review. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Net voor sluiting nog gestaan op een fijne plek met mooi uitzicht op de molen ,ondanks het slechte weer, vriendelijke uitbaters met 2 hele leuke meiden die lief nog wat appeltjes kwamen brengen en we zullen zeker terug komen in de lente als alles in de bloei staat. Groetjes Barry en Jacqueline

barrypigge

Leuk dat jullie voor onze camping hebben gekozen en bedankt voor de mooie feedback. We hopen jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen als de velden in bloei staan.

Camping Molenzicht