Latest reviews

SitecodeLocation nameDate MarkReview
49118 Maugersbury Road Parking20-7-2017 2
Allleen plaats voor 3 mini camper bussen. Als je na 15:00 aankomt is parkeren gratis.
29976 Camping des Escoumes20-7-2017 8
Mooie camping, gelegen aan het meer Tet. Heel vriendelijk onthaal. Speciaal strandje voor honden om te zwemmen. Heel mooi strand met toezicht, hondenvrij. Proper sanitair en mooie plaatsen. Wij komen hier nog terug!
23870 Östermalm - Strandvägen20-7-2017 7
Geen faciliteiten en best wat verkeerslawaai maar je zit voor een goed tarief midden in het centrum, Djurgården vlakbij, Gamla Stan dichtbij. Toilet van gebouw visit Djurgården is openbaar en redelijk dichtbij. Overdag druk omdat het een parking betreft, na etenstijd wordt het vinden van een plaats makkelijker. Je betaalt doordeweeks alleen van 07.00 tot 19.00 uur.
43311 Kongeparken Camping20-7-2017 6
20-07-2017 De situatie is nog hetzelfde als vorig jaar.
13384 Air Service20-7-2017 1
service punt bestaat niet meer.... alles is verwijderd. wij zijn er voor niks heen gereden.
11877 Casa Alba20-7-2017 1
20 juli 2017 een verlaten en verwaarloosde camping waar je voor 3 pers. met een camper 130 lei betaald. dus een 35 euro. geen winkel geen restaurant. alleen contante betaling.
46365 Aire de Camping-Car Carsac-Aillac20-7-2017 9
Mooie aire gelegen door een park met grote grasland en bomen. Erg stil. Niet veel in het dorp, maar er is een boulangerie voor de ochtend croissants. Mooie grote brioche die u op gewicht koopt. Dankzij de marie voor het opzetten van een geweldige plek.
46365 Aire de Camping-Car Carsac-Aillac20-7-2017 9
48521 Camping Kerisole20-7-2017 10
Dit hebben we ervaren als een heel fijne camping Alles klopt. Sanitait is schoon en voldoende. Zeer ruime plekken. Wandel en fietsroutes in de omgeving. De Nederlandse beheerders Katinka en Roel zijn vriendelijk en zeer gastvrij. Een aanrader als je rust zoekt in een mooie omgeving.
21854 Camping Municipal du Port20-7-2017 3
de camping ziet er leuk uit en het sanitaire is ok. Nadeel is dat de trein (tgv) er overdag ieder kwartier langs gaat ook het naastgelegen openbare park geeft in het weekend veel geluidsoverlast. De bezoekers van het park gebruken het sanirair van de camping. Na 1 nacht houden we het daarom voor gezien.
Advertisement