de naam cp niet waard. ik zou denken dat een gemeente als Overijse beter kan!

• april 2023

De naam Parking Molendreef is wel wat overdreven voor 6 meter parkeerlengte [één camper] langs de weg. Geen doorgaande weg, dus rustig.

• oktober 2022

De werken zijn afgelopen, de staanplaats is terug beschikbaar. Er staat een officiëel verkeersbord opgesteld aan deze camperplek op loopafstand van het centrum van Overijse.

pips

de naam cp niet waard. ik zou denken dat een gemeente als Overijse beter kan!

• april 2023

• oktober 2022