1. Campers aan het water

Corona geeft camperverkoop injectie

19 november 2021
    Er zijn steeds meer mensen die overgaan tot aankoop van een camper vanwege de coronapandemie. Dit blijkt uit onderzoek van de NKC, moederbedrijf van Campercontact. Maar niet alleen in Nederland is camperen ongekend populair. Europese cijfers onderschrijven dit.
  2. Met je camper langs de Moezel

11 oktober 2021
    Het stroomgebied van de Moezel heeft alles in zich voor een geweldige trip met je camper. Met de vele wijnbouwgebieden, de schilderachtige dorpen en steden en verschillende wandel- en fietsroutes zijn alle ingrediënten aanwezig voor een gevarieerde campervakantie.
  3. Winnaar #campercontactgarmin winactie

De winnaar van de Campercontact Garmin winactie is bekend!

21 juli 2021
    Campercontact lanceerde i.s.m. Garmin een winactie. Om kans te maken op de hoofdprijs: een Garmin Camper 890 (t.w.v. € 549,99)! deelden camperaars de mooiste foto van hun camperreizen. Hier lees je meer over de actie, de winnaars en een selectie van de overige inzendingen.
  4. Een veelbewogen eerste campertrip

08 juni 2021
    Werkend voor de grootste camperclub van Europa, moet je minstens één keer (maar beter nog vele keren vaker) op camper avontuur zijn geweest. Met een ingepakte camper, onze stadsfietsen in de garage en een flinke dosis enthousiasme begonnen mijn vriend en ik, een half jaar na mijn indiensttreding bij Campercontact, dan ook aan ons eerste, achteraf nogal veelbewogen, camper avontuur.
  5. 'Campinggedrag toegestaan', wat betekent dit eigenlijk?

17 mei 2021
    Wat houdt campinggedrag (niet) toegestaan in? Het antwoord op deze vraag is relevant voor alle camperaars. En zeker voor gebruikers van Campercontact. ‘Campinggedrag niet toegestaan’ is namelijk één van de filteropties van het platform.
  6. Fleur het interieur van jouw camper op met planten

04 mei 2021
    Planten zijn een graag gezien item in het interieur. Je ziet ze alleen nog veel te weinig terug in het interieur van campers. Tijd om daar verandering in te brengen! Wij geven tips om ze te bevestigen.
  7. Campercontact - Motorhome types -

6 Type campers (infographic)

14 april 2021
    Campingbus, buscamper, alkoof, (half)integraal, liner: wij hebben de type campers voor je op een rijtje gezet! In een infographic. Je dowload hem hier.
  8. Driving licence B - Campercontact

Oproep tot verhoging van rijbewijs B naar 4.250 kilogram

30 maart 2021
    Moederbedrijf van Campercontact, roept de Europese politiek op tot de verhoging van de gewichtslimiet van het B-rijbewijs. Om campertoerisme toegankelijk te houden voor huidige en toekomstige generaties.