1. Peter, Myran en Luka: de eerste ervaringen als fulltime camperaars

19 mei 2022
    Peter, Myran en hond Luka zijn 'Endless on Wheels' en geven in 3 blogartikelen antwoorden op een heleboel vragen. In dit deel: leuke en minder leuke eerste avonturen.
  2. Tips om ‘beter op reis’ te gaan

17 mei 2022
    De samenleving is op veel terreinen aan het verduurzamen. En dat gaat niet voorbij aan de camperaar. Wij dragen hier graag een steentje aan bij, zodat ook de camperaar van de toekomst nog met de camper op pad kan gaan. Bijvoorbeeld door deze tips te delen hoe jij beter op reis kunt gaan.
  3. Peter, Myran en Luka: van droom naar werkelijkheid

21 april 2022
    Peter, Myran en hond Luka hebben het roer omgegooid. Sinds begin 2022 wonen zij in hun camper en zijn ze ‘Endless on Wheels’. In drie blogartikelen geven zij antwoorden op een heleboel vragen. In dit eerste deel vertellen zij over hoe zij hun droom omgezet hebben naar werkelijkheid.
  4. NomadiQ, dé slimme compacte gasbarbecue voor camperaars

29 maart 2022
    Met je camper op rondreis door Scandinavie of een weekendje naar de camping in Limburg, barbecueën is voor veel kampeerders een ideale afsluiting van de dag! Campercontact stelt je voor aan de draagbare ’Travel’ BBQ van nomadiQ.
  5. Camperlocaties van het jaar 2022 bekend!

01 maart 2022
    De (Nederlandse) Camperlocaties van het jaar 2022 zijn bekend! Camperplaats ’t Rooth in Limburg en SVR Landschapscamping Sparrenhof in Drenthe zijn door camperaars verkozen tot Camperlocaties van het jaar 2022. De locaties scoren in 2021 het hoogst op Campercontact.
  6. Duurzamer op reis met de producten van Camperhomie

10 februari 2022
    Campercontact gaat niets liever dan op reis, maar wel beter op reis. En wij zijn niet de enigen! Camperhomie ook. Met hun platform bieden ze een podium aan aan duurzame initiatieven 🌱. Zo ook met de producten in hun webshop.
  7. Jaaroverzicht 2021 (infographic)

10 januari 2022
    Weer een jaar voorbij. Het cliché is waar: de tijd gaat hard! Zeker als je het naar je zin hebt. En ook in 2021 hebben we ons bij Campercontact weer goed vermaakt. Genoeg ontwikkelingen om ons enthousiasme op los te laten. We nemen je, a.d.h.v. een infographic, graag mee in ‘ons 2021’.
  8. Camperrijden in de bergen

09 december 2021
    We hoeven je niet te vertellen dat het rijden met een camper anders is dan met een personenauto. Maar waar moet je op letten? In dit blogartikel geven we verschillende tips voor het rijden in de bergen met een camper.
  9. Campers aan het water

Corona geeft camperverkoop injectie

19 november 2021
    Er zijn steeds meer mensen die overgaan tot aankoop van een camper vanwege de coronapandemie. Dit blijkt uit onderzoek van de NKC, moederbedrijf van Campercontact. Maar niet alleen in Nederland is camperen ongekend populair. Europese cijfers onderschrijven dit.
  10. Met je camper langs de Moezel

11 oktober 2021
    Het stroomgebied van de Moezel heeft alles in zich voor een geweldige trip met je camper. Met de vele wijnbouwgebieden, de schilderachtige dorpen en steden en verschillende wandel- en fietsroutes zijn alle ingrediënten aanwezig voor een gevarieerde campervakantie.
  11. Winnaar #campercontactgarmin winactie

De winnaar van de Campercontact Garmin winactie is bekend!

21 juli 2021
    Campercontact lanceerde i.s.m. Garmin een winactie. Om kans te maken op de hoofdprijs: een Garmin Camper 890 (t.w.v. € 549,99)! deelden camperaars de mooiste foto van hun camperreizen. Hier lees je meer over de actie, de winnaars en een selectie van de overige inzendingen.
  12. Een veelbewogen eerste campertrip

08 juni 2021
    Werkend voor de grootste camperclub van Europa, moet je minstens één keer (maar beter nog vele keren vaker) op camper avontuur zijn geweest. Met een ingepakte camper, onze stadsfietsen in de garage en een flinke dosis enthousiasme begonnen mijn vriend en ik, een half jaar na mijn indiensttreding bij Campercontact, dan ook aan ons eerste, achteraf nogal veelbewogen, camper avontuur.
  13. 'Campinggedrag toegestaan', wat betekent dit eigenlijk?

17 mei 2021
    Wat houdt campinggedrag (niet) toegestaan in? Het antwoord op deze vraag is relevant voor alle camperaars. En zeker voor gebruikers van Campercontact. ‘Campinggedrag niet toegestaan’ is namelijk één van de filteropties van het platform.
  14. Fleur het interieur van jouw camper op met planten

04 mei 2021
    Planten zijn een graag gezien item in het interieur. Je ziet ze alleen nog veel te weinig terug in het interieur van campers. Tijd om daar verandering in te brengen! Wij geven tips om ze te bevestigen.
  15. Campercontact - Motorhome types -

6 Type campers (infographic)

14 april 2021
    Campingbus, buscamper, alkoof, (half)integraal, liner: wij hebben de type campers voor je op een rijtje gezet! In een infographic. Je dowload hem hier.
  16. Driving licence B - Campercontact

Oproep tot verhoging van rijbewijs B naar 4.250 kilogram

30 maart 2021
    Moederbedrijf van Campercontact, roept de Europese politiek op tot de verhoging van de gewichtslimiet van het B-rijbewijs. Om campertoerisme toegankelijk te houden voor huidige en toekomstige generaties.