• februari 2024

zojuist ingeboekt. aan de poort qr code gescand en betaald. daarna zou je de code van het hek moeten krijgen. niet dus. na een telefoontje een code gekregen. ziet er netjes uit. betalen €20 per nacht. dit zijn de kosten in de winterperiode blijkbaar.

• februari 2024

zojuist een verzoek gehad om te betalen omdat we in mei geboekt hadden voor te overnachten. voorheen altijd €16, nu willen ze dat we het overmaken en wel voor de prijs van €22, hoe jaagt men iedereen weg bedankt gemeente ieper

• februari 2024

camping en camperplaats zijn niet meer van stad Ieper. Alles overgenomen door Urbans Garden. Prijs voor de camperplaats is nu tussen de 30 en 38€😂😂😂Voor de camping zelf zie ik nog geen prijzen. Een dikke foei voor stad Ieper. wie gaat dit bedrag willen betalen.

Camping Jeugdstadion Ieper