zeer verzorgde camping en zeer goed gelegen voor een bezoek aan Hauterives. Rustige en groene plaats. zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Aanbevolen camping.

Toto65

Geweldige plek. Alle faciliteiten die je nodig hebt, het paleis in de stad is super interessant en zeker een bezoek waard. De camping was schoon, het management was aardig en behulpzaam, en een paar dingen om kinderen te vermaken. zou er weer verblijven.

Stefduel

Op weg naar het zuiden waren we hier terecht gekomen toen we het Palais Idéal wilden bezoeken. Prima camping, ruime plekken, zeer vriendelijke ontvangst. Op de terugweg omweg gemaakt voor deze camping èn vlakbij de beste bakker ooit😋! Deze camping komt op ons favorietenlijstje.

Camping le Chateau