zwaar gedateerd terrein/ voorzieningen. Receptie is maar twee keer per dag kort open. Afval: lijkt op afvalbergen zoals wij die op Sicilië tegenkwamen. Voor krap € 14,-/dag is het nog net acceptabel.

RoadcruiserPaul

Vriendelijke ontvangst, ruime plaatsen, leuke ligging aan rivier. Sanitair gedateerd maar schoon. Prima camping voor één nacht met twee volwassenen.

• mei 2022

ook op 13 mei stonden wij voor een gesloten deur dus openingstijden lijken erg willekeurig zonde van de tijd om om te rijden.

• mei 2022

Camping Les Berges de L'Yonne