We staan hier voor een weekend en om wat rond te fietsen.
Het sanitair is basic maar voldoende en het water is lekker warm. De camping ligt er opzich wat verlaten en niet onderhouden bij. Hoge heggen en bomen en veelal smalle plaatsjes. Gelukkig ook hier en daar een ruime plaats. Hier en daar ook nog Sat. ontvangst.
Wij vonden het prima voor een paar nachten.
Maar ze moeten nodig het snoeimes en de bosmaaier terhand nemen!
Laat een review achter
Ben jij hier geweest? Vertel andere camperaars wat je ervan vond.