Scheef terrein. Veel vliegen. We zijn noodgedwongen binnen gaan zitten. Eten in restaurant was matig. Leuk vakantiedorpje maar meeste restaurants en winkels zijn in deze periode al dicht. Het strandje ligt bezaaid met plastic en andere rotzooi. Jammer.

Hélène

cc geeft aan linksaf maar je moet rechtsaf slaan wil je bij de taverne komen. Let op het witte hekwerk en het bord.

LiaenHenk

juiste adres Παραλια, Theologos 350 01, Griekenland warm welkom ondanks dat t al 22.30 uur was. Eigenaar kwam nog even naar onze camper en zei: “ morgen staat de wijn klaar “

Parking visrestaurant Asterias