Jessica.Los

He Jessica, Wat fijn om te horen dat jullie een leuke tijd hebben gehad op onze camping! We zijn blij dat jullie hebben genoten van jullie camper plek. Schone en nette toiletgebouwen zijn voor ons van groot belang, dus het doet ons goed om te horen dat jullie dit op prijs hebben gesteld. En het maakt ons blij om te weten dat de kinderen zich goed hebben vermaakt! Van de trampoline tot de zandbak en de visplek. Dank jullie wel voor jullie mooie woorden en hopelijk tot de volgende keer.

prachtige plek, groot veld, ideaal om met de fiets Friesland te verkennen. uurtje naar Lemmer of Sneek. sanitair schoon, ontvangst prima.

rinuspilote

Wat fantastisch om te horen dat jullie de locatie van de camping een prachtig plek vonden. Prettig om te lezen dat jullie de locatie ideaal vonden om Friesland per fiets te verkennen. En ook fijn dat het sanitair schoon was en de ontvangst naar wens was. Bedankt voor positieve feedback en we hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor meer avonturen in Friesland!

gezellige camping met vriendelijk ontvangst. Schoon sanitair en mooie omgeving

Molles42

Wat fijn om te horen dat jullie het gezellig vonden op onze camping! We zijn blij dat jullie het vriendelijke ontvangst en het schone sanitair hebben gewaardeerd, evenals de mooie omgeving. Bedankt voor jullie feedback en wie weet tot een volgende keer.

gezellige camping met vriendelijk ontvangst. Schoon sanitair en mooie omgeving

Camping De Wetterspetter