Recreatiepark De Markplas

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• mei 2022

Mooie omgeving ,zonnige plaatsen en rust op het achterste veldje. Het sanitair met warme douche (€0,50 inworp) is sterk verouderd en op afstand van het kampeerveld met aanwezigheid van waterkraan en stroompalen. Er zijn ook verharde plaatsen beschikbaar.

• april 2022

we hebben hier 3 dagen heerlijk gefietst. Zeker richting Utrechtse heuvelrug is een aanrader. De camping heeft niets meer met Nkc dus ook geen korting bij meerdere overnachtingen.

• mei 2022

• april 2022

Over ons

About us image
Welkom op ons mooie groene park. we hebben een aantal mooie camperplaatsen beschikbaar, op gras of verhard zelfs met prive sanitair. We zijn het gehele jaar geopend. Geniet van de rust en de natuur in de mooie Betuwe.

Recreatiepark De Markplas