Opheusden, Neder-Betuwe, Gelderland, Nederland

Recreatiepark De Markplas

locatie op park met natuurwater - mogelijkheid van varen - luxe (comfort)camperplaatsen - ruim opgezet - uitzicht over uiterwaarden - pontje over Rijn naar dierenpark, Grebbenberg en natuurgebied de Blauwe kamer - honden aangelijnd - centrum 4km

• Markstraat 1

4043 JX, Opheusden, Nederland

omdat we hier vorig jaar een prettig verblijf hadden, gingen we er weer naar toe. Bij het inchecken bleek dat de prijs met 54% was verhoogd. Dus zijn we verder gegaan.

M.vanderVlugt

Mooie omgeving ,zonnige plaatsen en rust op het achterste veldje. Het sanitair met warme douche (€0,50 inworp) is sterk verouderd en op afstand van het kampeerveld met aanwezigheid van waterkraan en stroompalen. Er zijn ook verharde plaatsen beschikbaar.

• april 2022

we hebben hier 3 dagen heerlijk gefietst. Zeker richting Utrechtse heuvelrug is een aanrader. De camping heeft niets meer met Nkc dus ook geen korting bij meerdere overnachtingen.

• april 2022