de 3 sterren zijn voor het uitzicht en de stilte, geen verkeer. personeel in de receptie is vriendelijk en spreekt goed Engels. sanitair is onder de maat voor de prijs. rommelig, krap en nauwelijks schoon.

• augustus 2021

Camping zelf is niet verkeerd alleen de sanitaire voorzieningen zijn minder. De afwasplek met daarnaast de stortbuis voor het chem.t. is een rommeltje. Water komt uit een tank. In het plaatsje zijn in mijn ogen een aantal betere kleine campings.

• juni 2021

Zeer "interessante" prijzen. U moet alles vooraf registreren en betalen, bijvoorbeeld het uitschuiven van de luifel. Als je hem spontaan wegrijdt kost dat een flinke boete. Dat heb ik echt niet nodig op vakantie….

• augustus 2021

• juni 2021