Bijzonder vriendelijke ontvangst op prima camping met goede voorzieningen. Zeer behulpzaam echtpaar dat ons bij een ongeval begeleid heeft naar het ziekenhuis. Niets dan lof!

Kees---Jeanne

vriendelijke beheerdster. snachts rustig. wasmachine 3 euro. tarief nu 17 euro.

G-Dekker

Uitstekende camperplaats. Zeer hartelijk ontvangst door de gastvrouw. schoon sanitair met goede en warme douche. Minpuntje dat de CP direct aan de weg zit, dat geeft geluidsoverlast. Wel een heel goede uitvalsbasis om Berat te voet te bezoeken

Kees---Jeanne

vriendelijke beheerdster. snachts rustig. wasmachine 3 euro. tarief nu 17 euro.

River Side Camping