Camperplaats of camping toevoegen op Campercontact

Wilt u als locatiebeheerder of eigenaar uw camperplaats, camping of serviceplaats toevoegen op Campercontact? Dat kan! En het is gratis. Wij leggen stap voor stap uit hoe het werkt.

1. Maak gratis een account aan
  2. Voeg uw locatie toe
  3. Een moderator beoordeelt de aanvraag
  4. Beheer uw informatiepagina binnen de beheerdersomgeving

Stap voor stap helpen we u op weg!

Account aanmaken

1. Maak gratis een account aan

Start met het aanmaken van een account op Campercontact. Dit kan via de Campercontact app of de website.

Via de app: download de Campercontact app in de App Store (iOS) of Google Play Store (Android). Open de app en klik in het aanmeldscherm op registreren. U wordt dan vanzelf door het registratieproces geleid middels een kort formulier. Liever via de website?rechtsboven op ‘account’ en dan ‘account aanmaken’. Vanaf daar wordt u door het registratieproces geleid en vult u onder andere uw e-mailadres, een gebruikersnaam en wachtwoord in.

Locatie toevoegen als beheerder

2. Voeg uw locatie toe

Na het inloggen kunt u een locatie toevoegen. Dit kan opnieuw via de app of via de website.

In de app klikt u op het plusje in het lijstoverzicht en volgt u de stappen op het scherm. Via de website klikt u rechtsboven op ‘account’ en dan ‘nieuwe locatie toevoegen’. Vanaf dan volgt u de stappen op het scherm.

Vul zoveel mogelijk informatie over uw locatie in. Uw potentiële bezoekers zullen u dankbaar zijn!

beoordeling door moderator

3. Een moderator beoordeelt de aanvraag

Binnen twee weken na aanmelding zal uw bijdrage worden gecontroleerd door onze moderatoren. Zij checken de informatie en plaatsen de locatie dan op Campercontact. Als het allemaal klopt natuurlijk!

U wordt hiervan per mail op de hoogte gesteld.

locatie beheren

4. Beheer uw informatiepagina

Indien uw bijdrage is goedgekeurd krijgt u toegang tot de beheerdersomgeving. Vanaf dan kunt u inloggen in de beheerdersomgeving en uw locatie informatie beheren. U kunt vanuit deze omgeving ook reageren op reviews van bezoekers. We leggen u graag uit waar en hoe u uw camperplaats, camping of serviceplaats beheert.

Bekijk de zakelijke voorwaarden die Campercontact hanteert.