Uw property management system (PMS) koppelen aan Campercontact

Maakt u gebruik van een property management system (PMS) om boekingen en betalingen van uw bezoekers te ontvangen? En wilt u profiteren van de kracht van Campercontact? Koppel uw systeem dan eenvoudig aan ons platform.

Wat past het beste bij uw situatie?

Standaard betaalt u 15% commissie over een boeking aan Campercontact. Maar als u er ook een zichtbaarheidspakket bij neemt, krijgt u korting. Dit kunt u aangeven bij de aanvraag van uw koppeling.

• Bij Brons betaalt u nog 12%
  • Bij Zilver 10% per boeking

Bovendien versterkt u de zichtbaarheid van uw camping of camperplaats op Campercontact. Bekijk het onderstaande schema voor alle mogelijkheden.

Voordelen van integratie

Ervaar hoe eenvoudige integratie uw locatie transformeert: het koppelen van uw property management system met Campercontact biedt direct toegang tot verbeterde zichtbaarheid en efficiëntie:

Directe boekingen

Mogelijkheid voor camperaars om rechtstreeks bij u te boeken.

Beter zichtbaar

Uw locatie is boekbaar voor bijna 1,5 miljoen camperaars wereldwijd.

Efficiënt beheer

Beheer beschikbaarheid en boekingen op één plek, wat uw administratieve lasten vermindert.

Heeft u interesse of vragen?

Wilt u graag meer weten over de mogelijkheden en voordelen van een integratie van uw PMS met Campercontact? Vul dan dit formulier in. We nemen dan contact met u op.

Kunt u niet langer wachten op extra boekingen via Campercontact? Vraag dan nu een koppeling aan.

Beter opvallen?

Wilt u geen extra boekingen, maar enkel uw camping of camperplaats beter laten opvallen op Campercontact? Neem dan een zichtbaarheidspakket.

Geen eigen systeem?

Heeft u nog geen eigen PMS, maar wilt u wel boekingen en/of betalingen ontvangen via Campercontact, gebruik dan ons plug and play boek- en betaalsysteem.

• Bestaand PMS koppelen aan Campercontact

• Het koppelen van uw PMS aan Campercontact biedt verschillende voordelen, zoals real-time synchronisatie van beschikbaarheid en prijzen en automatische updates van boekingen. Dit zorgt voor een efficiënter boekingsproces en een betere ervaring voor zowel de aanbieder als de gebruiker.

• Op dit moment hebben we met deze systemen een koppeling:

• 123boeken
      • Recranet
      • Sequoiasoft
      • Tommy Booking Support
      • Uwboeking

Daarnaast bieden we de mogelijkheid om gebruik te maken van ons Extranet omgeving.

We gaan meer boekingsystemen en channelmanagers koppelen. Staat uw PMS er niet bij?

Vul dan dit formulier in. Wij nemen contact met u op.

• Ja. Campercontact betaalt het totaalbedrag, minus de afgesproken commissie, uit aan de partner.

• De commissie wordt alleen berekend over de overnachtingsprijs, en niet over bijkomende kosten voor toeslagen, opties of extra’s.

• De camperaar maakt de boeking en de betaling via Campercontact.

• Campercontact betaalt alle check-ins per twee weken uit.

• Ja, dat kan zeker.