een heerlijke plek. rust en kabbelt stromend water. werden netjes te woord gestaan en mochten gratis staan. geen voorzieningen. toch een top locatie.

hypotje

Prachtige locatie. We hebben met de camper een nachtje gratis op het terrein/tuin/park gestaan. Aldaar in het restaurant heerlijk gegeten (stoofpot everzwijn). Vriendelijke ontvangst en personeel in het restaurant. Top!

vermeulensmit

Heel vriendelijk bedankt dat wij gebruik mochten maken van deze prachtige locatie. Heel vriendelijk en gastvrij ontvangst. Rustige plaats in een prachtige omgeving aan een kabbelend beekje. Ivm veel regen helaas het plaatsje niet kunnen bezoeken. Maar als je er door rijdt, ziet het er gezellig uit.

Parkhotel Villa des Effats Vielsalm