3 x geweest en nooit meer nachts rustig maar ze hebben ons 3 x wakker gemaakt dat se achter onze camper kwamen met slijpmachine en zaagmachine terwijl er niemand stond gewoon om ons weg te jagen …. en dan lachen ze er nog mee

• december 2023

ze hebben ons smorgens wakker gemaakt met slijpmachine achter de camper zodat we zouden vertrekken denk !!!! parking was leeg alleen werkmannen dat rond onze camper waren an het rondlopen

taschke30

Ruime plek op parkeerterrein, vrijdagavond bouwt de Scouting aan hun houten schommel met flink muziek. Vanaf 22 uur alles super rustig....Alleen 3 staanplaatsen, verder geen voorzieningen!

• december 2023

Camperplaats Meos