jammer dat deze camperplaats door een bedrijf in beslag genomen wordt. De camperplaats wordt dagelijks gebruikt door een bedrijf wat hier illegaal zijn bedrijfs auto parkeert. De camperaar wordt hiermee gedwongen op een foute plaats te gaan staan. Jammer…..

• september 2021

klagen doe ik niet, het is gratis en de plek voor je camper is zeker niet verkeerd. Helaas wel aan een enigszins druk weggetje.

• mei 2021

Geen voorzieningen behalve mini vuilbak. Mix parking. We stonden als enige camper. Prachtige omgeving. Supermarkt richting centrum 500m. Bakker richting Hulst 300m. Zwembad Kriekeputte 600m. wandelknooppunten, fietsknooppunten vlakbij. Gemeente Beveren, bravo!

• september 2021

• mei 2021