We hebben drie dagen met de camper op deze camping gestaan. Camping staat op een steenworp afstand van het centrum en is een mooie vertrek plek om te vertrekken met routes gemaakt van fietsknooppunten. Het sanitair is als nieuw en wordt dagelijks goed schoongemaakt. Top plek

01Hans

Een fijne plaats op grasmatten (was nog nat dus nu zeker van kunnen wegrijden) gekregen. Druk dus reserveren. Geen last van drukte, s nachts stil. Toiletgebouw prima en schoon. Prachtig bos naast de camping voor kleine wandeling en te fietsen naar Brugge. Wij komen terug.

MartinMMMM

geheel eens met voorgaande reviews, prachtige camping/camperplek voor zeer acceptabele prijs. wij komen hier zeker terug!!

Camping Memling