Dit is één van de beste locaties aan de Belgische kust volgens mij. Dichtbij alles: kust, shoppen, fiets- en wandelroutes. Perfecte service met douches, alle voorzieningen, vlotte check-in. Ruime verharde plaatsen. Mits reservatie plaats verzekerd. Hier komen we zeker terug.

Humuhumunukunukuapua’a

voor de zoveelste keer hier gestaan geen gedoe met extra geld om te douchen of water in te nemen alles in de prijs inbegrepen plaatsen zijn voldoende groot voor ons ideale cp alles bereikbaar te voet en met de fiets oostende op een 8 tal km

Camperpark Zeester