Deze camping is zeker een aanrader. Wij verbleven er twee nachten met onze camper en waren heel tevreden. Sanitair schoon en warm. Ontvangst hartelijk. Toen wij er waren konden we in de avond een lekkere dagschotel eten en broodjes bestellen. Zeer democratisch geprijsd.

MDP2000

Hele mooie camping, alles netjes verzorgd. Douches zijn heel schoon en goed warm. Ontvangt was goed, eigenaar liep mee naar de plek met een gezellige babbel! Wij komen zeker terug!

Kanniebeter1990

Heel verzorgde camping, terrein en voorzieningen goed onderhouden. Prima ontvangst en sanitair heel schoon.

Camping L’Eau Rouge