Drie nachten hier gestaan. Zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam echtpaar. Met tips van de eigenaar leuke dingen gezien. Heerlijk gegeten in het restaurant. Verwacht alleen niet te veel van de sanitaire voorzieningen. Verder een heerlijke plek om een paar dagen te staan

Wim-en-Ans

De plek is super, alles is mogelijk. De gastvrijheid en sfeer is uitstekend. Het eten is prima en goedkoop. Goede tips van de behulpzame eigenaar. Wij komen graag terug.

• M5

70260, Majdan, Bosnië en Herzegovina