Wij stonden hier 1 nacht in het Hemelvaartsweekend. Erg rustige grote parkeerplaats met supermarkt ernaast. Vanuit parkeerplaats mooi wandelen.

EJWH

Prima overnachtingsplek bij een supermarkt. Het toilet was nu niet erg schoon, maar de parkeerplaats wel en deze was ook rustig. All met al was dit een prima gratis plek voor op doorreis. Het dorpje zelf is charmant, maar klein. Op zondagavond is er weinig open.

Dodo78

Dit is op zich een prima overnachtings plaats. Wij zijn echter op 22 sept. om 23:00 uur vertrokken ivm een flinke groep jongeren die al toeterend rondjes bleven rijden op brommers met snerpende motoren.

• Lindegade 53

6070, Christiansfeld, Denemarken