Een hele mooie en bijzondere plek, jammer dat het slechter weer is op dit moment. Het is een super plek voor strand en zwem plezier. Je kunt een 100 meter vanaf het stand ook parkeren. Maar met je camper op het stand is geweldig, niet om te overnachten. Het strand is bijna weg bij vloed.

• april 2023

prachtige plek aan het strand! een aparte parkeerplaats voor campers maar je mag ook met de auto op het strand. Wij stonden geparkeerd net voor de strandopgang. Heerlijk geslapen met het ruizen van zee!

zeer mooie uitzichten. We komen thee drinken en vervolgen onze route

• april 2023