Wat een mooie plek. Alles inbegrepen voor 150 kronen. Erg leuk! Aardig personeel. Kleine en zeer goed onderhouden haven. Een stop waard voor een nacht of twee.

BeeGee

Geweldige parkeerplaats direct aan het fjord. Elektriciteit en water inbegrepen, toiletten en douches eenvoudig maar schoon en netjes.

TinkavdH

Mooie camperplaats aan de haven met een schitterend uitzicht. Alle voorzieningen zijn er en zijn netjes.Heerlijke plek om een paar dagen door te brengen en het stadje Viborg is op fietsafstand. Wij komen er zeker nog een keer terug als we weer in Denemarken zijn.

Viborg sejlklub og Hjarbaek Havn