Voor een nacht op doorreis prima rustig gestaan. Reactie op vorige review, er staat een automaat om biljetten om te wisselen voor munten aan groen gebouwtje op terrein voor betaling van de stroom en camperplaats.

Ellebert🌞🌞

Alleen met een E.C card kan je daar staan of munten 12 € totaal en munten voor stroom, beiden hadden we niet dus voor jan met de korte achternaam daar naartoe geredem, dit staat niet bkn de i.nfo op campercontact vermeld.

• oktober 2022

Voor € 12 verwacht ik een betere pitch.

• oktober 2022

Voor € 12 verwacht ik een betere pitch.

Schottenwiese