Betaald parkeren van 08.00 tot 20.00 uur, 's nachts gratis. donkere parkeerplaats, aan de voet van de skischans, stil, toen we aankwamen waren er 5-6 andere campers. we weten niet of er diensten zijn, omdat we ze niet nodig hadden. aanbevolen voor de nacht.

rjak

Voor wie het weten wil , wij waren gisteren op deze parkeerplaats en deden navraag bij de parkeerwacht die daar toevallig liep.nje mag parkeren met parkeerschijf op de kleine parking ( waar ook de bussen staan ) . Het is hier niet toegelaten om te overnachten .

• Karl-u.-Martin-Neuner-Platz

82467, Garmisch-Partenkirchen, Duitsland