Een werkelijk prachtige en liefdevol ontworpen plek, verdeeld in verschillende gebieden in een geweldig landschap. Hij heeft alles wat je nodig hebt. Ideaal als startpunt voor wandel- en fietstochten.

ThoCa

Het is onze eerste keer op de camping en we zijn erg onder de indruk. Het is niet de goedkoopste plaats, maar alles is hier aanwezig. Wat een mooie locatie, alleen de wifi is erg zwak, maar dat is alles. Toiletten zijn altijd schoon en eenvoudig een geweldige sfeer. we komen terug

Alpen Caravanpark Tennsee