Wij stonden alleen. Rustige gemengde parkeerplaats. Wel naast een weg maar met weinig verkeer. Goede gratis plek, verhard met mogelijkheden om grijs en zwart water te lozen. Water en elektra tegen betaling. Prima voor een stop op doorreis.

HBX

windhond50 Ik stond daar twee dagen zeer mooie en rustige parkeerplaats. Alles is er wat je nodig hebt en dan nog steeds vrij.

willi50

Wij waren voor de tweede keer op deze mooie, schone en rustige camperplaats midden in het dorp. Alle voorzieningen zijn aanwezig, wat een service! Wij stonden alleen, maar omringd door woningen voelde het gewoon veilig. Supermarkt vlakbij.

• Brinkstraße 28

49406, Barnstorf, Duitsland