Fijne plek om te staan. vanacht stonden hier 14 campers te overnachten. alleen de agegaat van een zeeschip hoor je constant. Wij hebben er geen last van. Veel mensen komen hier een een kijkje nemen of laten de hond uit. lekker rustig in de nacht.

Anky Gellius

geweldige locatie, helaas vol met bierdrinkende joggingpakken in de 3e levensfase. Jammer, we hadden graag een nacht willen blijven...

Flying-Dutchman

Direct aan de haven is het constant een komen en gaan van schepen, wat ook erg interessant is. Helaas is hier alleen een parkeerplaats, die ook door veel buurtbewoners wordt gebruikt om een of twee foto's van de schepen te maken. Een komen en gaan. Verliet de plaats voor het vallen van de avond.

• Am Jachthafen

26723, Emden, Duitsland