alles wat een camperaar nodig heeft en dat voor een campervriendelijke prijs. top!! wellicht nog een vuilcontainer!.

Jacques-Zutphen

Veel parkeerexploitanten kunnen hier een lesje uit leren. Je betaalt 5 euro per nacht en krijgt dan 3,30 euro korting in het zwembad/sauna. Zo stil en met veel ruimte staan voor 1,70 euro is onverslaanbaar. Uitstekend ! V/E en elektriciteit zijn beschikbaar. Het kan niet beter!

labello

Veel dank aan de stad voor de ruimte, we zijn eigenlijk geen “zwembad”-bezoekers, hoewel we wel van de Tropicana en de oude stad hielden waar we wat boodschappen deden.

Freizeitbad Tropicana