na sluitingstijd aangekomen maar werden nog vriendelijk ontvangen.  perfect verzorgd sanitair. we hadden de keus om op de camping te staan of bij de andere campers. we hadden al gegeten maar anders zag de pizzeria er ook heel gezellig en uitnodigend uit. Zeker een plek om weer te komen.

thea0816

prachtig sanitair maar wat een rommelige camping plaatsen zijn niet te vinden wij hadden dat de buren op de uitweg gingen staan en andere er niet meer uit konden het is een oude troep renovatie is echt aan te raderen ons de eerste 6 jaar niet terug en ook nog veel te duur.

• Im Löwental 67

45239, Essen, Duitsland