• januari 2020

Het kan nauwelijks luider zijn, geen service. Alleen de locatie is geweldig.

• november 2019

Mooie plek, erg schoon en modern toilet en douches. Verharde camperplek. Wel iets aflopend. Mogelijkheid voor water , vuil water en electriciteit. Ruime plek . Maar wij stonden alleen , dus dat is moeilijk te beoordelen.

• augustus 2018

Ik kan alleen iedereen waarschuwen om naar deze plek te rijden. Het is niet luider. De baan ligt direct aan de trein en aan een drukke straat met verkeerslichten. Schandalig om zoiets als een parkeerplaats te bieden.

• januari 2020

Het kan nauwelijks luider zijn, geen service. Alleen de locatie is geweldig.

• november 2019

• augustus 2018