mooie Cp, prachtig aan de Moezel en plaatsje Wintrich met aantal goede restaurants en kleine dorps supermarkt. wij moesten hier helaas weg vanwege overstroming. Goed geholpen door vriendelijke eigenaar. Douches en Wc’s betaald.

Mooie en goed verzorgde CP. Toilet en douche aanwezig

Koentjes61

Mooie camperplek met ruime plaatsen. Als je water nodig hebt, kun je dit kopen voor €0,10 en dan krijg tap je 9?liter. voor €1,00 kun je 90 liter tappen, wel buiten de slagboom. Je kunt dus niet zomaar water pakken.

Mooie en goed verzorgde CP. Toilet en douche aanwezig

Mosel Stellplatz Wintrich