lwamen hier laat in de avond aan nog niet alles ontdekt maar wat we gezien en ervaren hebben was top. geweldig sanitair, enorme rust, top WIFI ontvangst en harteljjke eigenaren. Gewoonweg 5 ☆ en als je weet dat water niet weg kan hou je daar toch rekening mee. voor ons elk jaar weer

Wilcamper

Geen water,sanizuil voor gr.water en cassette,voor cp toch wel noodzakelijk,douche.toilet en WiFi,+++,boodschappen niet tedoen op fiets,vanwege steilheid en slechte of geen fietspaden.5pl is niet veel.

edjoyja

Hallo, U kunt vers water halen bij onze buitenkraan. Afvoer van afvalwater en toiletten is momenteel niet mogelijk zoals beschreven in de locatiebeschrijving. Fietspaden lopen direct langs het plein en zijn ook aangegeven. Als niet-e-biker moet je echter wel over een bepaalde basisconditie beschikken in het Bergisch Westerwald.

• april 2023

We hebben paasweekend hier gestaan, 5 plaatsen iedere nacht vol. heerlijk rustig, vriendelijke ontvangst, mooie omgeving, prachtig schoon sanitair (jammer dat douche afvoer 2e dag niet lekker liep) genoten van de struisvogels. geen stortplaats voor wc en grijs water, ondanks dat toch een aanrader.

• april 2023

Straußenhof Hohensayn